صبح امروز برنامه صبحانه سلامت در مرکز برگزار گردید. مربی ابتدا راجع به فواید صبحانه و خوردن یک صبحانه سالم و غذاهای ناسالم توضیحاتی ارائه دادند ،سپس ولی یکی از اعضاء نان محلی پخته و بچه ها غذاهایی را که با خود اورده بودندبا نان گرم و تازه نوش جان کردند.
+ نوشته شده در سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۵۶ ق.ظ  توسط مربیان مرکز |
