حضور دو کلاس (55نفر)پایه دوم دبستان پسرانه شهید بهشتی در مرکز و اجرای برنامه های قصه گویی ، شعرخوانی ، مسابقه حضوری ، نمایش فیلم ، معرفی برنامه ها وفعالیتهای کانون توسط مربیان مرکز.











+ نوشته شده در دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ساعت ۱:۰ ب.ظ  توسط مربیان مرکز |
